/ Allmänt /

Waldorf


Trots att lovet nyss tog slut känns det verkligen superskönt med helg. Idag gjorde jag och min grupp bort vår samhällsredovisning och det gick riktigt bra! Tog bussen hem efter det, där mamma och pappa väntade. När jag kom hem åkte vi till Waldorf för fyra rätters middag och deras sjukt goda vitlöksbröd med aioli, mums!! Skulle egentligen umgås med Becka ikväll men då jag fortfarande är sjuk lyckades jag somna och sova bort hela kvällen, tyvärr. Fast det var rätt så skönt om jag ska vara ärlig. Right now sitter jag framför en film med mamma och äter lite godis. Funderar även på att börja skriva på min uppsats idag. Vem är jag ens som pluggar en fredag (??).. What so ever ska jag fortsätta se filmen, sen får jag se vart det leder mig.
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

ser jättegott ut :))