/ Allmänt /

Min helg


Har hunnit träffa en hel del människor den här helgen och det har varit supertrevligt. I fredags hade jag och Johanna en bakdag med "skitsnack" i mängder skulle väll egentligen säga samtal utan någon egentlig mening. Men vi hade det riktigt mysigt. På lördagen var mina planer ganska så oklara till en början men i slutändan så spenderade jag min lördagskväll med Pontus och hans vänner framför en film. Tillbringade även natten hos honom. När jag kom hem på söndagen så tog det inte länge innan jag befann mig hemma hos min kompis Saga som är här och hälsar på. Det var otroligt kul att träffa henne då det fanns en hel del saker att prata om. När jag väl kom hem på kvällen var jag så slut att jag la mig i sängen framför TVD utan minsta lilla engergi i kroppen. Och idag är det måndag och skola..tyvärr!