/ Allmänt /

Hemmakväll


Skulle egentligen posta ett inlägg igårkväll men energin fanns icket.

Som jag skrev blev det ingen skola men ansträngde mig kanske lite mer än vad jag borde ha gjort. Blev en tur förbi Ica och sen for jag och min syster till hemmakväll för att köpa godis. Såklart. När vi kom hem stod middagen klar så jag fick gå all in på min godispåse efteråt. Smakade väll inte så mycket men choklad är alltid gott oavsett. Just nu i skrivande stund ligger jag i soffan och har nyss vaknat, gjort i ordning en kopp te för att lugna min hals som absolut inte vill sammarbeta med mig idag. Ska försöka få lite skolarbete klart men det sa jag igår också men det hände aldrig.. Wish me luck, puss! 
#1 / / linn:

ha en super bra torsdag :)!

Svar: Tack så mycket ska verkligen försöka, detsamma! :)
Moa Nilsson

#2 / / Susanna Maria J:

Så gott med godis :D

Svar: Ja verkligen!!
Moa Nilsson

#3 / / felicia:

älskar hemmakvälls godis :)

Svar: Det bästa helt klart!!
Moa Nilsson