/ Allmänt /

I like us better when we're wasted

Dagen till ära blev det vita jeans även om solen in var med oss idag. Åkte inte till stan före tuppen pga ett ärende och spenderade därefter 3h i skolan i väntan på lektion. Kändes inte så värt. Men gjorde min sista uppgift i skolan vilket var ett tal in engelska. Är väldigt missnöjd om jag får säga det själv, fast glädjen av att det var sista lektionen vägde upp det. Imorgon är det klassdag med skolan vilket innebär bl.a kubb och fika blir säkert en relativt mysig sista dag ändå. 

Tänkte även meddela att min blogresponse fortfarande existerar, och den finner ni i menyn högst upp under kategorin länkar.
 
#1 / / Anonym:

Vars har du köpt dom jeansen? och är dom genomskinliga elr täcker dom? :)

Svar: Jeansen är från Dr.denim och finns att köpa lite överallt. Dock vet jag inte om dem finns tillgängliga på stan. Men någon internet sida bör sälja dem. Dem är lite genomskinliga men om man bär rätt trosor under så är det inga problem. Kan dock bara tala från min upplevelse och syn av dem. Hoppas du fick svar på dina frågor. :)
Moa Nilsson