/ Allmänt /

Nyårsafton

Här kommer ni att få mitt nyår i lite bilder och text
Till att börja med vill jag ge ett stort tack till alla underbara människor jag fått chansen att lära känna under detta nyår. Som några av er kanske vet spenderade jag mitt nyår i en stuga mitt ute i skogen ett antal mil utanför Umeå. Det kanske låter lite tråkigt men det var den totala motsatsen. Har haft det så otroligt mysigt med bastu-mys, god mat och härliga människor. Kunde helt enkelt inte ha förväntat mig ett bättre nyår än det jag fick, speciellt inte med tanke på att jag fick min nyårskyss av Pontus som jag tycker så otroligt mycket om och alla jag fått träffa som varit så trevliga och välkomnande.♥
 

Hoppas alla hade ett minnesvärt nyår med bra människor samt en bra början på det nya året, massvis med kramar från mig!