/ Allmänt /

Första skoldagen 2015

Hur tråkig får man egentligen vara med alla dessa bilder i svart och vitt (?)
 
Nu har den första skoldagen av 2015 passerat och har många mer framför mig. Då jag fortfarande inte tillfrisknat från min förkyldning har jag varit så otroligt trött och frånvarande på många sätt idag. Men försökte trots det hålla mig på topp, det resulterade dock med att jag låg "däckad" under hela idrottstimmen, fast vad gör det om hundra år (klyschigt jag vet). Efter fått åka alla möjliga omvägar med bussen hem pga trafikstopp, kom jag tillslut hem, där jag kunde bädda ner mig i min säng och sova några välbehövliga timmar. Fick dessvärre inte sova så länge då jag måste skriva klart min samhällsredovisning som ska hållas imorgon. Får dock skylla mig själv som skjutit upp allt under lovet.
#1 / / Natalie:

fin blogg!