/ Allmänt /

Rörigt inlägg


Jag vet inte om jag är ensam om att December månad är otroligt händelserik på båda negativa och positivaplan, givetvis är det liksom julafton och nyår men även utöver det. Förra veckan var allt så himla perfekt. Jag gick på bio två gånger och såg mocking jay och Gone girl. Två riktigt bra filmer, fast måste erkänna att Gone girl faktiskt tog hem priset trots att mocking Jay var otroligt bra gjord. Utöver tiden som spenderades framför bioduken har det julbakats och tränats en del, fast skolarbeten fick komma i klämm. Sen kan vi inte glömma att jag och ett härligt gäng tjejer firade Merita genom en mysig middag på Waldorf. Otroligt stökigt inlägg men det får ni ta och leva med efter 3h sömn under 24 timmar. Imorgon vankas även ett historiaprov för min del och jag hade inte kunnat vara mindre förberedd men det får jag ta helt enkelt, man kan ju inte vara bäst på allt ;) Oj jag får ju inte glömma att berätta att min familj fick en ny liten medlem vid namn Luna, så himla söt och liten!