/ Allmänt /

Cypern 2014

Utsikten från vårat hotellrum, lovely♥
Förmiddags hänget vid polen ivanlig ordning
Det här var nog den Godaste pasta carbonara jag ätit i hela mitt liv!
 
För exakt en vecka sedan befann jag mig i värmen på Cypern och gud vad jag saknar att ligga vid polen eller stranden och bara koppla av och andas ut. Om vi nu tar och blickar tillbaka på mina två veckor i utlandet så har dom bestått av mer än bara sol och bad, nämligen härliga ute kvällar bestående av god mat samt drinkar. Utflykter med båt kring kusten och två besök i Ayia napa hann vi även med. Blev en hel del karuseller och promenerande runt i staden, även lite shopping på det. Eftersom att utbudet på kläder där inte är särskilt stort hittade man sällan något man verkligen tyckte om, men några saker fick jag med mig hem som jag tänkte visa er senare. Avrundar inlägget här för att skriva klart mitt CV, kram!
#1 / / Anonym:

Får du dricka och festa för dina föräldrar?
Vilken linje går du på gymnasium?

Svar: Går ekonomi
Moa Nilsson