/ Allmänt /

if i lose myself tonight it will be by your side

Dagarna bara drar iväg. De senaste dagarna har de varit extremt dålig väder och känns som att de kommer fortsätta att vara de..Har sett klart alla greys avsnitt och måste vänta på att nya släpps. Glädjande nog släpptes PLL igår/förrgår (äntligen). Drömmer mig bort till varmare bredgrader! Mina föräldrar drar sig emot Cypern i 2 veckor utan mig om exakt en vecka känns extra kul eller så inte. Jag vill till södra Sverige nu! Finns så himla mycket jag vill göra just nu men självklart är man fast i lilla Luleå men får göra de bästa av situationen helt enkelt! Under de senaste dagarna har jag ändå gjort ganska mycket. Har sovit hos Merita, badat, haft badminton turnering  och haft filmkvällar med härliga människor. Nu ska jag krypa ner i min säng och fortsätta mitt tänkande. God natt!