/ Allmänt /

positive thought

Börjar bli lite uttjatat med instagram bilder på min blogg känner jag nu, de får helt enkelt duga ett tag till iallafall!

Skolan har dragit igång nu även mitt s.k första år som gymnasie elev (spännande) nja. Jag går somsagt ekonomi pogrammet och gillar min klass om man bortser från att min klass endast består av 5 killar och 28 tjejer. Så ni förstår nog att vi har en riktig "tjej klass" men alla är så himla snälla, gulliga samt prat glada så de gör ju allt till de bättre. Under helgen har jag myst på Olearys med ett gäng härliga killar och senare under kvällen inväntades grillning med ytterligare några människor. De var en kort sammanfattning av senaste veckan som gått. Idag tog jag en runda på stan med en väldigt saknad person innan vi tog bussen mot hertsön för att ha en liten kladdkaka "dejt" hemma hos mig. Just för tillfället ska jag sätta mig och fundera lite utöver min inlämnings uppgift i so:n så kramar på er!