/ Allmänt /

Hey boy i like your accent!

I helgen har jag umgåts med Merita och Johanna. Blev att ha sleepover hemma hos mig blev pizza mys framför någon film kommer inte ihåg vilken då vi satt uppe näst intill hela natten och babblade på framför en hel del filmer. På morgonen bestämde vi oss för att göra amerikanska pannkakor (perfekt) dom blev dock inte lika perfekta som dom brukar men de var ändå gott! Under helgen har jag även lyckats dra på mig en förkylning som alla i min familj haft så blev att stanna hemma från skolan idag. Trots att jag sovit i 12 timmar är jag fortfarande lika trött men måste hålla mig vaken då jag har så himla mycket plugg den här och de kommande veckorna. Har också fått veta vilka linjer man kom in på på den premilinära utagningen och jag kom in på alla fast då är ju frågan om man  ska placera om mina val..svårt val! Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en filt och läsa lite SO , kram!