/ Allmänt /

you know why?

Helgen har varit riktigt bra,har umgåts med min fina vän Hevi.Kändes skönt att vila från bloggen lite eftersom praoen verkligen tagit död på mig.Ifredags kollade jag runt på lite kläder med Amanda och träffade lite folk dära.Vi drog oss hem ganska tidigt för båda hade ont i ben och fötter.Bara nån timme efter jag kommit hem kom Hevi hit. vi for in till max köpte milkshakes och snackade om allt möjligt.I lördags for vi in till stan för jag skulle leta en jacka men hittade sorligt nog ingen jag gillade.Men hittade ett par brillor som var skit snygga som ni sett i inlägget under.Efter stan kom vi hem åt tacos och myste på resten av kvällen fast vi var ganska så rastlösa.Idag for Hevi hem men innan de åt vi en riktigt fin frukost kladdkaka med grädde♥ Kom även just hem från att ha hämtat lillebror från leos.Ska snart hoppa in i duschen och så ser vi om kvällen har något att bjuda på.