/ Allmänt /

my painkiller

Hej alla.Hade prao med Johanna på dagis idag.Ungarna är så sjukt gulliga man vill bara mosa dom.De har inte varti jobbigt alls speciellt inte när man jämför med waldorf de var galet stressigtGårdagen bestod av att.Amanda kom till mig igår vid drog oss ner till ica köpte chips och dipp och såg bigbrother och blev att hon sovde hos mig.Kändes tungt att vakna på morgonen och fixa sig men de funkade. Sov kanske 3 timmar när jag kom hem såg först några avsnitt av newgirl. Ska snart tvätta bort sminket sedan blir de till att försöka sova vilket låter ganska omöjligt för min del men ska försöka mig på de iallafall. Kramar till er!
#1 / / Johanna:

vilken fin bild!

#2 / / S O F I A:

Superfin bild, och dina ögon är verkligen jättevackra! :)

#3 / / My Törnqvist:

Super fin blogg har du!

Take care ♥



super fin är du btw!